ما هي أسباب خسارة المنتخب المصري؟! الناقد الرياضي علاء صادق

قناة الإعلامي محمد ناصر .. نستعرض فيها كل ما يحدث في مصر النهاردة
لمشاهدة باقي الفيديوهات على يوتيوب: bit.ly/2Oev51B
تشرفني متابعتكم على المنصات الأخرى:
فيس بوك: bit.ly/2TXXQF9
تويتر: bit.ly/2WeO7If

تحميل فيديوهات

عدد المشاهدات
1,069,010

تعليقات

  • ياعم المذيع انت مش ليك في الرياضه بلاش تتكلم في الرياضه خاليك في السياسه احسن

    ايهاب مؤمنايهاب مؤمن6 ساعات قبل
  • طول ماصورة بتاعت الجسوس الخاين امامه يبقى بيتكلم على مصر ومنتخبها ليه تحيا مصر تحيا مصر تحيا مصر

    Ahmed SaadAhmed Saad13 ساعات قبل
  • الراجل ده من كبار المعرصين في المجره ....وفي ناس كمان زيه من الذباب بتوع قطر شغالين قشطة في التعليقات ...ماله الريس ومال الكوره كل واحد يقلك اصل الريس مش عارف ايه احه ياعم هما 11 لاعب قصاد 11 يا يكسبو يا يخسرو والحمار اللي في الفيديو ده ما خلاش سبب فيزيائي وكميائي وسياسي واقتصادي ورياضي ومش رياضي الا وجاب سيرته والناس الهبله بتسقف له ياريت نتعلم نحمد ربنا في المكسب وفي الخساره ونتعلم من اخطائنا وبلاش فتي

    okamivolganokamivolgan13 ساعات قبل
  • الموضوع رياضي....لكن المعلقين الخرفان الإرهابيين.ربطوا خروج المنتخب بالاسعار.والسيسي .. يامعرصين مال الاسعار بالمنتخب... وبعدين هو السيسي حارقكم ليه ...انا اقول لك يامغيب منك له. لان السيسي طالع بالبلد الاعلى والازدهار والخير...ولانكم قطيع خرفان تناموا في اي زريبة لا يهمكم أن مصر تكون في خير......بكره ياكلاب تيجوا مترحلين والسجن في انتظاركم..

    Sh ShSh Sh22 ساعات قبل
  • الاخوان المجرمين خونة الأوطان وتجار الدين مصابون بالحرقان من النوع الشديد اللهم بارك في الرئيس السيسي ناكح الإخوان في كل زمان ومكان الاخوان المجرمين لا دين لهم فهم صنيعة المخابرات الإنجليزية وخونة اوطانهم لذلك تجدهم يفرحون عندما يحزن الشعب ويحزنون عندما يفرح اللهم انزل لعنتك علي هذا التنظيم المجرم

    Slide CellSlide Cell5 أيام قبل
  • طظ في مصر

    Hassan MohamedHassan Mohamed6 أيام قبل
  • شيل ومرضعة وسحبة4اربعة وطلعة الجبل طلبة الحبل تحياتي للميز محمدناصر

    Motaa Salah eldinMotaa Salah eldin6 أيام قبل
  • ان شاء الله البطوله عربيه واتمنى تكون للجزائر

    عبدو عمرعبدو عمر6 أيام قبل
  • السبب المباشر لاقصاءالمنتخب المصري هو الاعلام لانه وضع المنتخب واللاعبين تحت ضغط نفسي رهيب .

    Brahim BrkBrahim Brk6 أيام قبل
  • ناس قبضت قبل متلعب هتتعب ليه

    adrina linaadrina lina7 أيام قبل
  • ترزيقي ماعنده سالفه وبعدين غيرو اسمه وش معني ترزيقي حتي اسمه ماكويس ومحمد صلاح ماعندك سالفه ههههعههه

    ابو عبدالعزيزابو عبدالعزيز7 أيام قبل
  • عندك حق يا دكتور علاء انت باين عليك زعلان جدا

    محمد رجبمحمد رجب7 أيام قبل
  • صلاح والحارس فقط هم الفريق المصري اما السلاحف كانت محنطه مع المدرب

    B aB a7 أيام قبل
  • شـبآب آمـآنهہ‏‏ حطـوليـﮯ آشـترآگ مـآتخسـرو شـيـﮯ

    عألم ألمعرفهعألم ألمعرفه7 أيام قبل
  • بالنسبة اللي الخسارة الحقيقية هي الأموال اللتي صرفت على كل من مصر و المغرب لأنه هنالك الملايين يموتون جوعا كل مافي المسألة أنها لعبة تتمحور على كرة مملؤة بالهواء ليس إللا أما بالنسبة للمنتخبات اللتي دهبت بعيدا فإنها تموت جوعا و يرونها أملهم الوحيد في الخروج من حالتهم المادية الصعبة

    yassine lahmouadyassine lahmouad7 أيام قبل
  • علاء صادق حاقد زيك رايه لايهمنا

    ahmed sabryahmed sabry7 أيام قبل
  • خصاره كبيره انك بره مصر والله

    الدنجوان عبدهالدنجوان عبده7 أيام قبل
  • علاء صادق كان بيطلع زمان كل جمعه الساعة 2في برنامج أخبار الدوري والكأس كونت احب اتفرج عليه

    محمد الحجرمحمد الحجر8 أيام قبل
  • بالذمه اتنين خونه متناكين زي دول مالكم ومال جماهير مصر اللي لو شافوا خول منكم هياكلو قلب أمه ياخونه

    Waheedعظيمه HodaعظيمهWaheedعظيمه Hodaعظيمه8 أيام قبل
  • دكتور علاء مدري شسمه يشبه عمو صباح 😂الشعب البشيري اين انت 😂

    ، *، *8 أيام قبل
  • كسم صلاح وترذجيه

    abo zieadabo ziead8 أيام قبل
  • الاتنين معرصين

    Mohamed abdelsalamMohamed abdelsalam8 أيام قبل
  • سبب خساره مصر كثرة اكل الفول وطعميه بكثره قلة منسوب نهر النيل الاوضاع في السودان قلة شرب الشاي والقهوه ونسيت ايه الجزم بتاعتهم كانت ضيقه شويه . مزاج اللاعبين كان مش رايق اوي . وخلاص .

    سقراط سقراطسقراط سقراط8 أيام قبل
  • أنا شاهدت تحليلك قبل انطلاق البطولة تقول أن تشكيلة المنتخب المصري هي تشكيلة قوية لا يوجد أي فىيق ينافسها ولديها مدرب كويس وعندها لاعبين ممتازين وأن الكأس ستكون لمصر بدون منازع. وقلت أن الفرق المغاربية لن تذهب بعيدا خاصة على أرض مصر. لكن طلع كل تحليلك غلط وأنك لا تفقه في كرة القدم شئ.

    bit kambit kam8 أيام قبل
  • شويه عواجيز ليس لرايهم قيمه

    شلبي علامشلبي علام8 أيام قبل
  • جوز معرصين

    Sherif AbdelrahmanSherif Abdelrahman8 أيام قبل
  • انت نفسك يا علاء قلت قبل المباراة على ال بي ان سبورت بأن مصر حتما حتفوز على جنوب أفريقيا لقوة المنتخب المصري وللضعف الشديد للمنتخب الجنوب أفريقي واشدت بالمنتخب المصري وأسرفت في المدح حتى خلتني أتمنى أن مصر تنهزم

    Amin AqlanAmin Aqlan8 أيام قبل
  • النجاسه

    أحمد حمودىأحمد حمودى8 أيام قبل
  • انا لاعب كرة قدم كتير جيد بتمنى تشركوا بالقناة مشان تدعمولي موهبتي

    محمود شعبانمحمود شعبان8 أيام قبل
  • علاء صادق له معزة خاصة عند الجزائريين الله يحفضك وجهك منور من صدقك و اخلاقك

    Mourad AfricanMourad African8 أيام قبل
  • احتاج رايكم بالتعليقات على آخر فيديو تكفون 🖤🖤

    Yousef NARYousef NAR8 أيام قبل
  • الغرور هو سبب خسارة المنتخب المصري ولاشيء آخر 😜

    Souad NadriSouad Nadri8 أيام قبل
  • انت لم تتابع المباراه لانك كلب اخواني نجس لا يحب مصر و الانجس منك هو صاحب الصوره الذي امامك

    abdulrazaq djabbarabdulrazaq djabbar8 أيام قبل
  • أسباب الخساره منتخب جنوب أفريقيا اقوى من منتخب مصر 😁

    الحمد للهالحمد لله8 أيام قبل
  • خسارة مصر هي مؤامرة إسرائيلية, كما يقول المثل العربي .

    Bilal Hicho123Bilal Hicho1238 أيام قبل
  • ❤️❤️❤️❤️❤️

    Mohamed Abdelmen3mMohamed Abdelmen3m9 أيام قبل
  • لا اله الا الله و السيسي عدو الله ، ربنا يحفظ الجزائر و البلد الشقيق مصر ✌

    mimi Bnkmimi Bnk9 أيام قبل
    • انتي شنو دخلك بالموضوع خليك بره الله يشفيك 😂😂

      Lõĺõ MõhMMďLõĺõ MõhMMď5 أيام قبل
  • الي بيحس بالراحة عند سماع القران الكريم يدوس لايك 👍 ويصلي علي نبينا محمد⁦❤️⁩ ممكن توصلوني ل ١٠٠ مشترك🙏اعرف راح تطنشوني😊 عادي الحياه حلوه 😊

    Mahmoud shetozMahmoud shetoz9 أيام قبل
  • الله يرحم الشهيد مرسي وطهر أرض مصر من الظالمين أنت في قلوبنا لن ننساك ومن ظلموك لن يرحمهم التاريخ والحساب عند الله ينتظرهم فارقت الدنيا من الباب الواسع أما هم من الباب ......حسبي الله ونعم الوكيل أخوكم من الجزائر تحيا أحرار مصر عجل يارب تعبنا من ظلم الظالمين ووحد المسلمين

    larbi youceflarbi youcef9 أيام قبل
  • تحياتي دكتور علاء

    sakr Eedsakr Eed9 أيام قبل
  • صلاح لا يملك الشخص الذي يغيرو على وطنه صلاح ينظر لفائدته الشخصية صلاح عقل في لفربول هل تعلمون من هو الذي لا يغيرو على (........…)

    Med03 haminiMed03 hamini9 أيام قبل
  • الحمدلله خلصنا من الاعلانات

    Mohamad KhalafMohamad Khalaf9 أيام قبل
  • ياعم هو مات 67 عام البقاء لله

    Abd AlsmeaAbd Alsmea9 أيام قبل
  • الحمد لله على كل حال مش مهم خسرنا عشان نعرف غلطتنا

    Ahmded OmerAhmded Omer9 أيام قبل
  • منع السيسي المصريين الأحرار من تشييع المرحوم و حضور جنازته فجعله الله يرى جنازة إنجازاته و اماله أمام عينيه و باسوء طريقة 😥 و لا تحسبن ربك غافلا عما يفعل الظالمون

    Kariman AniaKariman Ania9 أيام قبل
  • هيقولك السيسى السبب ههه‍ه‍ه‍ه‍ه‍ه‍ خرفان

    الفرعون الصغيرالفرعون الصغير9 أيام قبل
  • خرفان

    ataf sarwat atafataf sarwat ataf9 أيام قبل
  • انا احبك دكتور علاء.... ربنا يصلح الحال

    حسين علي المصريحسين علي المصري9 أيام قبل
  • احلموا احلموووووووا لن تربحوا ابدا ابدا إذا هرب عليكم ربح الدنيا فعليكم اللحاق بربح الاخرة.

    Benmassoud MohsineBenmassoud Mohsine9 أيام قبل
  • انت احس فريق

    Aya EbrahimAya Ebrahim9 أيام قبل
  • ده ذنب الدكتور محمد مرسي الله يرحمه ويسكنه فسيح جناته يارب العالمين

    عبدالله احمدعبدالله احمد9 أيام قبل
  • السيسي وجه الشر علي الامة اسلامية مش غير علي مصر جزائري وبدي طباو ي اتحدث معو شكرا

    Amine DerrouicheAmine Derrouiche9 أيام قبل
  • ..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.

    بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.9 أيام قبل
  • ..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.

    بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.9 أيام قبل
  • ..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.

    بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.9 أيام قبل
  • ..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.

    بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.9 أيام قبل
  • ..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.

    بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.9 أيام قبل
  • ..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.

    بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.9 أيام قبل
  • ..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.

    بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.9 أيام قبل
  • ..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.

    بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.9 أيام قبل
  • ..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.

    بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.9 أيام قبل
  • ايوه يا خرفان زيطوا

    Abdulmageed AhmedAbdulmageed Ahmed9 أيام قبل
  • دى رجل ابن متناك واوسخ رجل وهو إرهاب سفل

    Fathy AliFathy Ali9 أيام قبل
  • لن تعيش مصر في هناء مادام السيسي الصهيوني وعساكره ينهبون خيراتها.

    Safae SalmaSafae Salma9 أيام قبل
  • لن يحتفل المواطن المصري بإي شي دام والكلب السيسي الي بيحكم ام الدنيا

    الزير اليمانيالزير اليماني9 أيام قبل
  • حد يعرفني ايمن اشرف الي الولد جري من ناحيته لوحده ربع ساعة كان فيييييين؟

    Anwar GhaithAnwar Ghaith9 أيام قبل
  • محمد صلاح هو افضل واحد في المباره بتقول محمد بعيد عن مستواه وبالنسبه لترزيجيه الهجمتين الي ضيعهم فين وهو بقا نجم انتو شعب حكدين وبتكره احسن حاجه في البلد حتا انت معلق ملكش فيه ولا ينفا تعلق اصلا

    ahmed salahahmed salah9 أيام قبل
  • احنا ما يشرفناش إنك تسمع المباراة يارهابي

    احمد وليداحمد وليد9 أيام قبل
  • حتي اللي بايعين نفسهم لتركيا وقطر طلع ليهم صوت ... وعجبي

    Hamada AyedHamada Ayed9 أيام قبل
  • لا اله الا محمد رسول الله والسيسي عدو الله

    nacer dznacer dz9 أيام قبل
ما هي أسباب خسارة المنتخب المصري؟! الناقد الرياضي علاء صادق